Évösszegzés: 2014 legszebb borítói

Igen, ez egy rendkívül tartalmas bejegyzés lesz.
Értsd, nagyjából csak képek.
A 2014-es borítók.
Értsd, azoknak a könyveknek a borítói, amit én 2014-ben olvastam.
A legszebbek.
Értsd, a szerintem legszebbek.
Vegyesen teljesen magyar, átvett külföldi és teljes külföldi (mert angolul olvastam a regényt) borítók következnek.

(A címre kattintva megjelennek a képek.)


Órákig tudnám nézegetni. És fülszövegre nincs is szükség, a borító elmond mindent, amit a könyvről előzetesen tudni kell.


Csak simán csodaszép, jó?



Egyszerű, de rettentő hatásos. Régóta az első borító, ahol nem fáraszt, hogy fekete.

Csalóka, mert sokkal jobb ez a borító, mint maga a történet. De igen, ettől a borítót még imádom, amíg élek.


Adam Doyle egy *** (igazából több csillag ez a szó) zseni. Néha már azért is jó elővenni ezeket a könyveket, hogy nézegessem őket.

Tökéletesen visszaadják a regény hangulatát.


Egyszerű, de gyönyörű. Nagyon örülök, hogy ez lett a magyar borító.


Mint mindig, Cassandra Clare könyve ismét gyönyörű külsőt kapott.

Egyszerű és sokatmondó és művészi és piros és imádom.


Könyvtári könyvre így még nem vigyáztam.


Amint megérted a borítót, nincs visszaút, odáig és vissza leszel tőle. (Amúgy az eredeti is hasonlóan szuper.)


Mint a trilógia eddigi részei, ez is csodásan sikerült.


Általában nem szeretem, ha óriásarcok bámulnak rám, de ezt a borítót nem tudtam nem szeretni. Mert ez a lány annyira Mya, hogy a hátam borsódzik tőle. Elképesztő. 


Egy metaforikus borító egy metaforikus címhez. Tiszta és őszinte, mint a tartalom maga.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Csak nálam nem rakott ki képeket? :O
    Amúgy az Angelfall, Maggie Stiefvater könyvei, ahogy Cassandra Clare írásai is, nagyon szép borítót kaptam. A z Időtlen Szerelem trilógia is szép borítót kapott - tényleg, olvastad már? én csak nemrég fejeztem be, brutál jó, kicsit lassú, vannak benne hibák, de attól még nagyon élvezhető....
    Ha van kedved, nézz be a blogomra, ott gyűjtök szép borítókat. :) ( http://pastel-raven.blogspot.hu/search/label/bor%C3%ADt%C3%B3 )
    Shelly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem, direkt linkelősen csináltam. xD Ha a címre kattintasz, megjelennek. Szerintem vagy egy órát szenvedtem a képekkel, de valahogy mindig elcsúsztak vagy nem akartak megjelenni, és a végén inkább feladtam. Bár belátom, egy ilyen posztnál tényleg szerencsétlenül veszi ki magát, hogy nincs kép. :D
      Igen, olvastam az Időtlen szerelmet, szerettem is. :) Annyira aranyos regények voltak, de komolyan, végig ez a jelző járt a fejemben, miközben olvastam.
      Feltétlenül körülnézek majd a blogodon. :)

      Törlés