Random random: Várós filmek

Mostanában annyi érdekes trailer jött velem szembe, hogy kezdem elveszíteni a fonalat, mit is akarok az elkövetkezendő hónapokban megnézni. Szóval gondoltam, összeszedem ide a blogra, és hátha ti is kedvet kaptok valamelyikhez. :)

Filmtrailerek következnek tehát meg rövid indoklások, miért is van ezen a listán helyük.

Mind őszi premieresek amúgy.

Boyhood

A filmet 2002-ben kezdték el forgatni, akkor castingolták a főszerepre Ellar Coltrane-t. Az ő általa alakított Mason életét követhetjük nyomon öttől tizennyolc éves koráig, real life style-ban, hiszen a színész és a karakter együtt idősödnek
Szerintem ez egy elképesztően izgalmas koncepció. Mert igen, amúgy is érdekelnek az ilyen felnövős, élettel szembenézős történetek, de így... alig várom, hogy lássam a Boyhoodot! Az Egyesült Államokban már bemutatták a filmet, és a rottentomatoes oldalon 99%-on áll - mindezt 164 kritikából hozta össze. 



The Disappearance of Eleanor Rigby

Hasonló okból várós ez a film is, ugyanis a koncepció itt is magáért beszél. A The Disappearance of Eleanor Rigby valójában két film, egy szerelmes történet, de két szemszögből elmesélve. Van egy Her (nő) verzió, és van egy Him (férfi) verzió. (És van egy olyan is, amiben összevágták a kettőt, a Them, de az már kevésbé érdekes.) Nem tudom, hogy ezt jól sikerült-e elmagyaráznom, mindenesetre itt a trailer, abból megértitek.


A főszerepeket - amint azt látható - Jessica Chastain és James McAvoy játsszák, szóval színész fronton sem bukhat az alkotás.
Én nagyon várom, bár moziban nem tudom, mennyire megoldható a két filmes dolog, plusz magyar bemutatóról sem tudok, úgyhogy marad majd a DVD-verzió kivárása.


God Help The Girl


Igen, a trailerrel kezdem, mert úristen, zseniális, annyira hangulatos, hogy fű. Biztosan nézős a film már csak ezért is. 

A történet egyébként elvileg annyi, hogy van Eve (Emily Browning), aki úgy próbálja leküzdeni az érzelmi bajait, egyáltalán az életét, hogy dalokat ír. Majd találkozik Jamesszel (Olly Alexander) és Cassie-vel (Hannah Murray), két zenésszel, és tudjátok, elkezd élni... 
De komolyan, nézzétek meg a teaser trailert, olyan feelingje van, hogy sokkal többször néztem meg, mint az indokolt lenne egy trailernél...


Love, Rosie

Lily Collinst nagyon csípem, a Csontvárosos interjúk alatt szerettem meg, és azóta láttam vele a Stuck In Love-ot, és abban elbűvölt, szóval naná, hogy már miatta is felfigyeltem erre a filmre. Aztán ehhez jött Sam Claflin, és a sugallat, hogy talán kíváncsi leszek a Love, Rosie-ra. 
Aztán megérkezett a sok teaser trailer, és kész, tudtam, hogy kíváncsi vagyok rá. (Ezeket is linkelem a rendes trailer mellé mindjárt.) 
A film egy könyv alapján készült, ami az Ahol a szivárvány véget ér címmel jelent meg, és amit majd el akarok olvasni. A főszereplő Rosie és Alex, akik gyerekkori barátok. Az ő barátságuk, majd szerelembe átforduló barátságuk a téma, ésésés nem tudok tartalmat leírni, főleg, hogy még nem láttam/olvastam a dolgot, amiről kellene, szóval inkább nézzétek meg a trailereket, meggyőzőbbek lesznek, mint én.


A dal pedig, ami a teaserekben szól, a Chocolate a The 1975-től.


The Riot Club

Ha már Sam Claflin, a The Riot Club (imdb-n még mindig Posh címmel fut...) is érdekel. Tulajdonképpen már a trailer előtt is érdekelt, mert így néz ki a szereplőlista: Sam Claflin (Az Éhezők Viadala: Futótűz), Douglas Booth (Romeo & Juliet), Max Irons (A burok), Holliday Grainger (Borgiák), Natalie Dormer (Tudorok, Trónok harca), Jessica Brown Findlay (Downton Abbey), Olly Alexander (God Help The Girl). Szóval, öhm, igen, néhány ismerős név...
A helyszín: Oxford. A szereplők: elkényeztetett úri fiúk. Várási fok: magas. Oké, engem ezekkel a híres egyetemi helyszínekkel mindig meg lehet venni.
(Azért egész csinos ez a plakát, nem? *.*)



Life After Beth

Vajon beszéltem már a blogon arról, mennyire odavagyok Dane DeHaanért? Valószínűleg nem, pedig az Öld meg kedveseid (Kill Your Darlings) és A csodálatos Pókember 2. után megfogadtam, hogy figyelemmel kísérem, mit csinál. Hát... most ezt csinálta. 
Kezdjük a trailerrel!

Abban az értelemben ez az egyik kedvenc trailerem, hogy pillanatról pillanatra változott, hogy mit gondoltam, milyen film ez. Először: ó, dráma, de jó, Dane DeHaan abban remek! Aztán: thriller? romantikus? horror? ... zombiiiik? Te várj, ez vicces... Szóval ez egy zombie rom com. Csak megfejtettem. Kész agytorna ez a trailer, de zombi komédia, ne már, naná, hogy nézős!


Whiplash

Miles Teller neve nekem a The Spectacular Now óta garancia a jó színészi játékra. Hasonlóan erőteljesnek tűnik a Whiplash című filmben is - legalábbis a trailer alapján.
A film egy fiatal srácról, Andrewról (Miles Teller) szól, akinek az az álma, hogy jazz dobos legyen. És öhm, öhm, inkább a trailer felé irányítalak benneteket, mert az a két perc is sokkal drámaibb, mint amit én itt összehordhatnék.


---
Mindezek mellett vannak olyan filmek, amiknek a várásáról akkor se tudnék elfeledkezni, ha akarnék, mint amilyen a The Maze Runner (amiből a végére a könyvet is megszerettem), vagy a The Imitation Game (mert Benedict Cumberbatch), az If I Stay (mert YA és jónak tűnik, és már megvan a könyv!), Az emlékek őre (mert már mióta el akarom olvasni)...

Szóval igen, lesz mit nézni ősszel is. Addig pedig próbálom azokat a filmeket pótolni, amik már igenis kijöttek, és amikre eddig nem jutott időm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése