Random random: Pennás cikk

Néhány bejegyzéssel ezelőtt írtam arról, hogy részt vettem a Pennát a kézbe! nevű oldal egyik játékán. A nyereményem az volt, hogy vendégíróskodhattam az oldalon. A témám a karakteralkotás volt, ezen belül azt a kérdést fejtegettem, hogy "Mit érdemes tudnunk a karakterünkről?". Szót ejtettem arról, hogy mennyi és milyen tulajdonsággal kell felruházni egy statiszta szintű szereplőt, hogy mi lehet segítség a külső leírásánál, és hogy miért lényeges motivációt adni a főhőseinknek. Erről és még sok másról itt olvashattok: http://irokhaakarok.blogspot.hu/2013/08/vendegironk-thayet-irasa-mit-erdemes.html
Hozzátenném, hogy bár nem vagyok valami ász írás terén (sőt... de ebbe nem menjünk bele), jó ilyen dolgokról elmélkedni néha. Talán valamicskét a fejlődésben is segít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése